Ja operatora vainas dēļ fotogrāfijām nav tāda kvalitāte, kādu jūs vēlējāties, jums ir tiesības šīs fotogrāfijas atdot atkārtotai izdrukai — jums par to nebūs jāmaksā. Tādā gadījumā uzrādiet operatoram tās fotogrāfijas, kuru kvalitāte jūs neapmierina, un paskaidrojiet, kas tieši jums nepatīk.
Iesakām fotogrāfiju kvalitāti pārbaudīt uzreiz, to saņemot. Ja nepilnības pamanāt vēlāk, dodieties uz vietu, kur saņēmāt pasūtījumu, un, uzrādot čeku, izsakiet savas pretenzijas. Ja nekvalitatīvas fotogrāfijas jūs saņēmāt ar Latvijas Pasts kurjeru, sazinieties ar saita administrāciju caur formu
Sazināties ar mums. Precīzi aprakstiet savas pretenzijas vai arī paņemiet savas fotogrāfijas un dodieties uz kādu no ELKOR veikaliem (
Adreses).
Uzmanību! Fotogrāfijas tiek pārdrukātas par velti tikai tādā gadījumā, ja sliktajā kvalitātē ir vainojams laborants. Ja problēma ir nepareizi norādītos parametros vai vēlmēs un komentāros, fotogrāfijas netiek pārdrukātas par velti.
Lai izvairītos no pretenzijām, iesakām, noformējot pasūtījumu, pievērst īpašu uzmanību sekojošiem parametriem:
- Pilns kadrs;
- Izdruka ar baltu rāmīti;
- Bez krāsu korekcijas;
- Tapat netiek pieņemtas pretenzijas, ja lietotājs ir nosūtījis izdrukai fotogrāfijas ar nepietiekamu izšķirtspēju (skat. Rekomendējamais pasūtāmo fotogrāfiju izmērs).