Palīdzība - Pasūtījumi
Pasūtījumu noformēšana
Atpakaļ
Jūs savu pasūtījumu varat atcelt tikai tad, kad tā statuss ir Jauns vai Gaidām apmaksu.
Lai atceltu pasūtījumu, dodieties uz sadaļu "Pasūtījumi" | "Tekošie pasūtījumi", atveriet vajadzīgo pasūtījumu un nospiediet pogu "Atcelt pasūtījumu". Pārliecinieties, ka pasūtījums ir ieguvis statusu Atcelts.
Gadījumā, ja jūsu pasūtījuma statuss ir Tiek apstrādāts, varat zvanīt uz veikalu, kurā tas tiek izpildīts, un mēģināt pārtraukt pasūtījuma izpildi, ja tas vēl ir iespējams.
Atceltos pasūtījumus Jūs varat apskatīt sadaļā "Pasūtījumi" -> "Pasūtījumu arhīvs". Viena gada laikā pēc pasūtījuma izveidošanas, jūs varat aplūkot, kādas fotogrāfijas tika izmantotas konkrētā pasūtījumā. Lai to apskatītos, atveriet konkrētu pasūtījumu un lapas apakšā redzamo "Fotogrāfiju saraksts pasūtījumā".
Ja pasūtījums tika apmaksāts ar karti online, maksājuma atcelšana un pasūtījuma atcelšana nav paredzēta.
|