Ja pēc lietotājvārda, paroles ievadīšanas un pogas "Ieiet" nospiešanas, jūs ieraugāt paziņojumu "Lietotājvārds vai parole ir nepareizi ievadīti!", mēģiniet ieiet saitā vēlreiz, bet pirms tam pārbaudiet:
- Vai nejauši nav ieslēgti lielie burti (uz tastatūras «Caps Lock»), izslēdziet tos.
- Pārliecinieties, vai esat izvēlējies pareizo alfabētu – latīņu, jo var gadīties, ka esat izvēlējies kirilicu (parasti datora labajā apakšējā stūrī ir redzami attiecīgi burti – LV, RU, EN vai karodziņi). Izvēlieties pareizo.
- Pārliecinieties, ka lietojat jaunākās pārlūkprogrammu versijas: Internet Explorer 6.x, 7.x, 8.x, Opera 9.x, FireFox 2.x, Google Chrome 2.x;
- Ja jūs kopējat lietotājvārdu un paroli no vēstules, kuru saņēmāt pēc reģistrēšanās saitā, pārliecinieties, ka neesat nokopējis kādu lieku simbolu.
- Ja jums tomēr ir šaubas par izmantotās paroles pareizību, pieprasiet, lai jums tiktu nosūtīta jauna parole uz jūsu lietotāja e-pastu (skat. Ja aizmirsusies parole).
- Ja jūs jauno paroli pieprasāt vairākas reizes, pārliecinieties, ka ievadāt paroli no pēdējās vēstules, kuru sūtījusi jums saita administrācija.
- Ja ielogošanās tomēr neizdodas, sazinieties ar saita administrāciju.